سوالات متداول

به بخش سوالات متداول مرکز تعمیر سامسونگ خوش آمدید ، در این بخش سعی داریم تا با پاسخگویی به رایج ترین سوالات شما کاربران گرامی ، گام موثری در راستای رفع ابهامات شما عزیزان برداریم. با ما در ادامه همراه باشید.

چطور در مرکز تعمیر سامسونگ ثبت سفارش نماییم ؟

برای ثبت سفارش تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران با شماره تلفن 02122443900 تماس بگیرید.

ساعت ارائه خدمات مرکز تعمیر سامسونگ چگونه است ؟

مرکز تعمیر سامسونگ 365 روز سال، 7 روز هفته و 24 ساعته آماده خدمات رسانی به شما است.

هزینه تعمیر لوازم خانگی در مرکز تعمیر سامسونگ چگونه تعیین می گردد ؟

هزینه تعمیر کلیه لوازم خانگی در مرکز تعمیر سامسونگ مطابق تعرفه های اعلامی توسط سازمان ها نظارتی و اتحادیه اخذ می گردد که سرویس کاران وظبفه دارند پیش از انجام تعمیرات شما را در جریان این تعرفه به صورت کاملا مشخص قرار دهند.

تعمیر لوازم خانگی کدام برندها در مرکز تعمیر سامسونگ صورت می پذیرد ؟

ایرادیابی و تعمیر انواع لوازم خانگی سامسونگ در مرکز تعمیر سامسونگ امکانپذیر است.

چه تضمینی وجود دارد دستگاه پس از تعمیر توسط مرکز تعمیر سامسونگ مجدد خراب نشود ؟

با وجود این که سرویس کاران مرکز تعمیر سامسونگ وظیفه دارند تا تضمین های کافی را به شما در راستای حسن انجام کار ارائه نمایند با این وجود به دلیل مصرفی بودن لوازم خانگی هیچ تضمینی در راستای خراب نشدن مجدد دستگاه شما وجود ندارد چنان که حتی دستگاه های نو نیز دچار خرابی می شوند.

اصالت قطعات استفاده شده توسط تعمیرکاران مرکز تعمیر سامسونگ چطور قابل اثبات است ؟

کلیه قطعات استفاده شده توسط سرویس کاران این مرکز به صورت مستقیم توسط مرکز تعمیر سامسونگ تهیه و در اختیار تعمیرکاران قرار می گیرد و از این نظر اصالت قطعات مورد استفاده توسط مرکز تعمیر سامسونگ قابل تایید است . ( ضمانت قطعات به صورت مستقیم بر عهده تولیدکننده قطعه می باشد )

سوال من در میان سوالات متداول نیست چطور سوال خود را بپرسم ؟

چنانچه سوال شما در میان سوال های بخش سوالات متداول نیست ، از طریق فرم موجود در بخش تماس با ما ، سوال خود را ارسال نمایید و یا تلفنی با مرکز تعمیر سامسونگ تماس بگیرید.